bUdAx-bUdAx cOmEy

Thursday, September 20, 2012

geramnyer aku...

arini ari malang buat aku....tak thu lah ari yang malang ke..aku yang malang...
geram tol aku..bole kena saman plak...terkilan aku...
memang terkilan...entah lah kolej aku ni dah tak da duit sngat kot sampai nk saman2...
dulu takde pulak mcm ni....
aiyakkk..melayang mcm tu je lah duit aku...rm70 tu..even tak bnyak..tp duit gak kn..lebih dri rm50 kot....

korang nak thu aku kne saman ape?
periuk nasi ngn sidai baju ha....

p/s: walhal dunia...kau nak saman..kau samanlh ye...tak kemana pun..tak kn kaya lah..pecaya cakap aku k????

tp aku rasa mcm terkilan kot...kalau periuk nsi tu member aku tak pinjam...takde nyer jd mcm tu..
takdenyer aku nk kene saman bagai..dah lh mls aku nk bebel pnjang...yg penting skunk..aku sedih yg amat..
mcm men tikam2 plak...


No comments:

Post a Comment