bUdAx-bUdAx cOmEy

Wednesday, September 19, 2012

first time jumpe mamat ni...

aku pun tak thu lh mcm ne aku ley jd kawan dya..secara tak sengaja kot..hhee..dalam fb..
beselah kn....menambah2 kan kawan...huhu....oooo..baru aku inagt aku kenal mamat ni sebb dlu aku kwn
nagn anip bdak fakulti API...hehehe....

''bagi aku anip kawan yang paling baik lah...aku suka kena kan dye sebb dye 'SENGEt'  maksud aku kat sini bukan senget tak betul tu..kiranyer ley msuk ngn kepala aku lah..best kawan ngan dye..time aku sedih2 aku kol je die..mau tak 'terbarai' pewot aku ni ha dok gelak je...hehehe..aku salu gak perli2 dye..aku salu nmpk dye tp dye tak pnah nak tgur aku kt kolej..maybe segan lah kot...hehehe..patutnyer aku lah yg kene tgor dye dlu,,sebb aku yang nmpk dye dulu..hehhe..senget tol aku....tapi sekarang macam dh brubah lah...
aku nampak dye mcm nk jauhkn dri dye dari aku...tapi kenapa?aku ada wat salah ke kt dya....pepun aku mintak maaf kalu wat kau terasa kwn ngan aku..ke sebb aku................''
p/s : anip walaupun kau nak jauhkn diri kau dari aku,ape yg penting kau kwan yg pling best pnah aku jmpe k

ke sebb aku kwan ngn mamat ni....aku kwn je ngn dye dlu nak tgok ati budi dulu kan...hehehe..tp ngn dye aku tak boleh nk senget sgt..sebb dye ni mudah terasa..hahaha..kunk tak silap2 mamat ni nyorok belakang almari merajuk ngn aku..hehehhe...first aku rapat ngn dye start dye mintak cerita kat aku...start tu jugak dye mintak no.tepon aku..hehehe....aku pun bg jelah..senang nak contact kn..hehehe....
malam tu aku g bg kt dye cerita tu...bole si mamat ni cakp...owh...ni lah mamak...geram tol aku wktu tu..seb bek lah mlm..klu siang memng men kjar2 lah jwbnyer kn...hehehe...

second time aku jmpe dye...terwujudnyer blog aku ni..atas pertolongan si mamat ni ngn kwn mamat ni....dyeorang lah yg tolong aku wat blog..samapi sekarang aku tak kn lupakan jasa dyeorang tolong aku..tp mlm tu aku tak thu nak bg ape kt mamat tu ngn kwn mamat tu..aku bg air milo ngan burger je...hehehe..segan aku....sebb time tu dah mlm...tak kn nk kluar plak..kt kafe pulak ramai org....segan nti mamat tu..hehehe..tak dpt awek nk usha dye sebb ada aku..huhuhu....( kejadian lipas ) lupekanjelah...aku benci lipas!!!!!!!...
p/s : setahu aku kwan mamat tu nama ABRAR heheh....thanks ea kwan...klu tak kerana blog ni. aku tak thu yg kita sama sem..hahaha..

lpas second time aku jmpe dye...aku ngn mamat tu makin rapat tp tak melebihi seorang kawan lg..hiihi...hari2 dye tepon aku...klu tepon mesti tak tinggal nyanyikan lagu untuk aku..hhuhu...suara dye ley tahan lah bole terbawak2 g mandi...hahaha...aku ingt lagi first lgu yg dye nyanyi untuk aku 'PERMATA YANG DICARI'
sebelum ni aku pernh dgr gak lgu tu,..tp takde feeling..pas mamat tu nyanyi..aku terus wat musix kt blog aku..hehehe..

meh aku intro skit pasal mamat ni...nme dye M.u.A.a_Dz...hehhe..( nme singkatan je aku bg)

kalau mamat tu izinkan..baru aku intro panjg2 tentg dye k..hehehe..=)
p/s : thnks ea mat..sebb kwan nagn aku....

ok sampai sini dulu kisah permulaan blog aku..hihuhuhu..




























No comments:

Post a Comment